Je koffiemachines in top conditie,
ervaar de service van Zarano

Onze overzichtelijke onderhoudsvideo’s!

Extra bevoorrading aanvragen
Heb je extra koffie en/of bijproducten nodig?
Laat het ons weten.

Service aanvragen
Heb je een vraag of ondersteuning nodig, wij helpen je graag!

Zarano APP
Ervaar het gemak van de Zarano APP,
service en informatie binnen handbereik

Koffieproeverij
Bij jou op het bedrijf
of bij ons in de showroom

Overstapservice
Makkelijk en snel
zonder dubbele kosten

Proefplaatsing
Proef en ervaar onze service
vrijblijvend met 14 dagen bedenktijd

Nog geen antwoord op je vraag?
We helpen je graag verder, bel ons op 088-078 78 78
Veel gestelde vragen
Hoe lang ben ik bezig met het onderhoud van de machine?
Onze koffiemachines zijn zo ontwikkeld dat minimaal onderhoud nodig is. In video’s leggen we dit stap voor stap uit. De video’s zijn op elk device te bekijken en beschikbaar via de website en app. Kom je er toch niet uit? Met live support staan we voor je klaar.
Wat is een flexibel contract?
Bij ons heb je geen minimale afname van koffie. We begrijpen namelijk heel goed dat als het wat rustiger is, er minder koffie gedronken wordt. En dat als het drukker wordt er juist meer koffie gedronken wordt. Daarom bezorgen we elke maand de juiste hoeveelheid koffie en verbruiksproducten. Een flexibel contract houdt in dat wij ons aanpassen aan het verbruik en leveren wat nodig is. Niet meer. Niet minder
Hoe kan ik koffie bestellen?
Een bestelling plaats je via de website www.zarano.nl/bestel of via onze app.
Waar is het dichtstbijzijnde Zarano Experience center?
Op dit moment hebben wij een Zarano Experience Centers in Boxtel. Wil je persoonlijk kennis maken en/of koffiemachines bekijken? Maak een afspraak en wij verwelkomen je graag.
Bel voor een afspraak: 0880 787878
Waar moet ik rekening mee houden als de installateur langskomt?
Onze machine wordt aangesloten op de waterleiding. Hiervoor moet er een kraan aanwezig zijn om de koffiemachine op aan te sluiten. Dit is een standaard kraan die in bijna elke keuken aanwezig is voor bijvoorbeeld het aansluiten van een vaatwasser. Na het installeren van het waterfilter en het aansluiten van de koffiemachine kun je de koffie proeven en wordt de machine naar wens ingesteld. Het installeren, uitleg werking machine en uitleg onderhoud neemt +/- 1 uur van je tijd in beslag. Is er geen kraan aanwezig? Dan adviseren we om dit aan te laten sluiten door een professionele loodgieter. In de meeste gevallen is dit een vrij simpele handeling. Twijfel je? We kijken graag met je mee.
Wat moet ik doen als de machine een storing heeft?
Je kunt gemakkelijk en snel een storing melden. Via de Zarano app, de website, telefonisch of via mail. Liever chatten? Ook dat kan! Je kan je foto’s en video’s meesturen zodat wij een goed beeld krijgen van de storing. 80% van de storingen kunnen we met onze slimme software op afstand oplossen. Dit maakt onze service snel, doeltreffend en duurzaam. Is er meer onderhoud nodig? Of is er schade aan een machine ontstaan? Dan zorgen we voor een vervangende koffiemachine.
Hoe vaak worden producten geleverd?
Bedrijven waar gemiddeld 6 kg koffie of meer per maand wordt verbruikt nemen we mee in de maandelijks terugkerende planning. Is het verbruik minder dan 6 kg koffie per maand? Dan stellen we in overleg een op maat gemaakte planning samen. We zijn flexibel en houden rekening met seizoenswerk of persoonlijke voorkeur.